Jump to content


2007 Corolla


Recommended Posts

that american oneis lift back is it not? and its ugly!

? that's a matrix I think pete.

if you're thinking of the XRS that's just a sedan. or are you thinking of that shape?

The matrix rob. PUKE!

? That's a completely different car!!! lmfao

Pete that's not a Corolla hahaha.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nooo not the matrix... that thing looks ugly...

Im talking about a liftback design that looks like the sedan, however the glass also lifts up too.

Bit like the Mazda 6 design... the Mazda6 sedan and hatch look very similar, except the mazda 6 rear glass bit lifts up too.

Link to comment
Share on other sites


Pete the martix is going to be rebadged as the 'Yentil' here in Aus.

I hope you're joking about that, because Toyota owners will start to get the same teasing as Mitsubishi Pajero owners.

I didn't know what Yentil meant, until I did a search ... its a slang word with a meaning that includes sandpaper and a certain part of the male anatomy ... DEFINITELY NOT GOOD! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pete the martix is going to be rebadged as the 'Yentil' here in Aus.

I hope you're joking about that, because Toyota owners will start to get the same teasing as Mitsubishi Pajero owners.

I didn't know what Yentil meant, until I did a search ... its a slang word with a meaning that includes sandpaper and a certain part of the male anatomy ... DEFINITELY NOT GOOD! :P

Rofl yeah it was a joke Buddha...

It's going to called the 'Toyota Chubby' hahahaha (matrix looks like a chubby chubster)

Link to comment
Share on other sites

Build quality and driving dynamics are also receiving special attention.

Ok so i think what toyota is trying to say here is 3 things

  1. The car wont be made in South Africa
  2. They will make sure the right ECU will be in the car & no dodgy gear selector cables or clutch adjustments required
  3. They may decide to give this thing some performance rather than take it away as they have done with the current 1zz range

All im gonna say if this happen is ABOUT F@#$ TIME TOYOTA !!!!!!!!!!! only 2 years to late that's all

Link to comment
Share on other sites

I like it, it's an improvement on the current shape

you mean on the pre facelift! :lol: dont take it personally guys!

Build quality and driving dynamics are also receiving special attention.

Ok so i think what toyota is trying to say here is 3 things



  1. The car wont be made in South Africa
  2. They will make sure the right ECU will be in the car & no dodgy gear selector cables or clutch adjustments required
  3. They may decide to give this thing some performance rather than take it away as they have done with the current 1zz range

All im gonna say if this happen is ABOUT F@#$ TIME TOYOTA !!!!!!!!!!! only 2 years to late that's all

Slap, slap!!!!

about the cable and gears! bro thats been that way since the early 90's!

Link to comment
Share on other sites

I like it, it's an improvement on the current shape

you mean on the pre facelift! :lol: dont take it personally guys!

Build quality and driving dynamics are also receiving special attention.

Ok so i think what toyota is trying to say here is 3 things



  1. The car wont be made in South Africa

All im gonna say if this happen is ABOUT F@#$ TIME TOYOTA !!!!!!!!!!! only 2 years to late that's all

Slap, slap!!!!

about the cable and gears! bro thats been that way since the early 90's!

Mate im just praying they dont make them in South Africa !!!!!!! that had to be one of the worst moved toyota ever made ..... Come on pete r u prepared to say there is nothing wrong with build quality from SA ???? if u r ur da one that needs the slap slap :P :P :P :P :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

This new car looks ghey. It's gheyer than Bob Downe.

I'm sorry to all who like it, I'm just not a fan. I've loved the pre-facelift and facelift shapes for a long time...aint nothing gonna change that now.

Link to comment
Share on other sites

Found these pictures...apparently it looks real to me. Haven't seen the hatchback version yet ;)

Ah man...if that's wat it's gonna be...then that ain't gonna be a classic corolla. <_<

I still think my facelift rocks over dis new rolla. :lol:

Interior console does look slightly better though.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.





  • Join The Club

    Join the Toyota Owners Club and be part of the Community. It's FREE!

  • Latest Postings

    1. 1

      Both license plate bulbs not illuminating?

    2. 1

      Both license plate bulbs not illuminating?

    3. 1

      Prado - cracked piston on diesel model at 120k?!?!?

    4. 0

      Toyota Expert need - Hilux Workmate Ute 2010 Engine/Head

    5. 0

      Navigation

    6. 0

      4lo flashing ABS,traction control, brake light stay on

    7. 1

      Android auto not working Toyota corolla ascent sport hybrid

    8. 0

      Please help Reverse Trigger wire harness for Camry Hybrid 23

    9. 10

      rear wheel arch hole covers (3rd row seats removed)

×
×
  • Create New...

Forums


News


Membership