KT_haha

Door Sills Group Buy

Recommended Posts

well mines white and im getting red LOL

im also get all my dash lights turned into red so it should look awesome when its all done

i cant wait hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

arh thanx guys.. ill stick to blue... :D

if any of u guys cant make up ur mind we can mix and match both colours.. 2 red on the left and 2 blue on right doors :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
People interested:

1.

2. fat_zze (Blue)

3. oz_viking (Blue)

4. svalerko (Red)

5. gOODbOYz (blue)

6. Corzza (red)

7. evl_50a (red)

8. artwork74 (red)

9.

10.

This will close on 25/11 Friday. I think there's enough people already.

Hey KT,

Dude I'm def. in for a set of Red ones. :D

I was close to buying a set of blue ones the other day but it doesn't match the red theme I have in my black beast. Red TRD seat covers, red dials (as with every stivo), red console lights, and red parking lights - so red door sills definately finish off the red theme..

Thanks again..

Elbowz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
People interested:

1.

2. fat_zze (Blue)

3. oz_viking (Blue)

4. svalerko (Red)

5. gOODbOYz (blue)

6. Corzza (red)

7. evl_50a (red)

8. artwork74 (red)

9.

10.

This will close on 25/11 Friday. I think there's enough people already.

Hey KT,

Dude I'm def. in for a set of Red ones. :D

I was close to buying a set of blue ones the other day but it doesn't match the red theme I have in my black beast. Red TRD seat covers, red dials (as with every stivo), red console lights, and red parking lights - so red door sills definately finish off the red theme..

Thanks again..

Elbowz :)

how did u get all your lights red?

Share this post


Link to post
Share on other sites

People interested:

1.

2. fat_zze (Blue)

3. oz_viking (Blue)

4. svalerko (Red)

5. gOODbOYz (blue)

6. Corzza (red)

7. evl_50a (red)

8. Dennis_ZZE122 (Red)

9. artwork74 (red)

10. elbowz17 (Red)

11.

12.

13.

This will close on 25/11 Friday. I think there's enough people already.

Gascan, you want to take the no. 1 spot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

im in as well , thanks, red please

Edited by iNdCeNt

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah thats what i wanna know too

when and how are we getting them

also how is the payments happening

i knwo i can just meet up with you as we dont live too far from each other

so yeah ???

waiting when are we gonna get them lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeah thats what i wanna know too

when and how are we getting them

also how is the payments happening

i knwo i can just meet up with you as we dont live too far from each other

so yeah ???

waiting when are we gonna get them lol

It should be within 1 week after Friday, for people in other states, I can post it to you and people in Sydney, I can either post it or just give it to you at the meet.

there's a big meet in December, so maybe that's a good time to hand them out too

Share this post


Link to post
Share on other sites

lets find out when the next meet will be after you get them

Share this post


Link to post
Share on other sites

the next already organised meet is 11th december the wollongong cruise

OR theres the meet at autobarn villawood on the ummm ?? forget the date but its early december too in the cruise and meets section.

so ill just grab it off you from either

are you going to autobarn kt haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

well in that case il grab them off him at the meets

Share this post


Link to post
Share on other sites

People interested:

1. iNdCeNt (Blue)

2. fat_zze (Blue)

3. oz_viking (Blue)

4. svalerko (Red)

5. gOODbOYz (blue)

6. Corzza (red)

7. evl_50a (red)

8. Dennis_ZZE122 (Red)

9. artwork74 (red)

10. elbowz17 (Red)

11. DRF122R (Blue)

12.

13.

This will close on 25/11 Friday. I think there's enough people already.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is the $75 the cheapest u can get them with postage and all??

put me down for a set of red one's please :)

cheers!

Daz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.